Poročanje za management

  • Povzetek
  • Program
  • Termini
  • Kotizacija
  • Lokacija

Poslovna poročila in predstavitve so pomembni mediji za pravočasno in razumljivo posredovanje informacij, ki jih zahteva vodstvo za upravljanje poslovanja. Pri tem kontroler uporablja analize, napovedi, projekcije, še posebej so pomembne signalne vrednosti kazalcev in razumljiva interpretacija. Kontrolerji morajo znati izračunane številke pretvoriti v informacije – uporabne za učinkovito odločanje – in jih posredovati pravemu prejemniku, ob pravem času in na pravi način.

Ni vsaka tabela, tekst ali graf poročilo. Konstruktivno kontrolerjevo poročilo mora imeti jasno vsebino in strukturo ter ustrezno vizualizacijo. Vizualizacija (ali oblikovanje) informacij mora biti temeljito premišljena in popolnoma podrejena vsebini ter cilju sporočanja.

Poročila (in tudi prezentacije) morajo biti odgovor na vprašanja, ki jih ima management! Zato so potrebne tri stvari: komunikacija, komunikacija in komunikacija. Nejasnosti se lahko razčistijo le v pogovoru in »preverjanju«, ali se pravilno razumemo, za doseganje istega cilja – pripraviti razumljiva poročila, ki bodo kakovostna podlaga za odločanje.

Izobraževanje vodi: Dragica Erčulj vodja Šole kontrolinga in svetovalka z diplomo kontrolerja, ki ima dolgoletno prakso uvajanja kontrolinga v podjetja.

Trajanje: 1 dan, med 9. in 15. uro

Izobraževanje priporočamo kontrolerjem, analitikom, pripravljalcem poročil, projektnim vodjem, IT strokovnjakom in vsem, ki želijo spoznati učinkovite metode poročanja oz. predstavljanja rezultatov managementu – in ni vezano na dejavnost in vrsto organizacije.

Delavnica zajema naslednje vsebine:

  • Kakšna mora biti vsebina kontrolerjevega poročila
  • V čem se razlikujeta računovodsko in kontrolerjevo poročilo
  • Kdo so kontrolerjeve stranke, kaj želijo/kaj dobijo?
  • Kakšna so v ukrepanje usmerjena poročila
  • Oportunitetni stroški (ne)poročanja
  • Kontrolerjevo poročilo OPO
  • Kontrolerji, “prodajalci” planov in poročil
  • Priprava poročila stane, ali vemo koliko?
  • Kontroler v vlogi prodajalca, moderatorja, trenerja in glavnega akterja
  • Dobre ideje se ne prodajajo same, zato se dobro pripravimo
  • Vizualizacija in oblikovanje informacij – zakaj in kako
  • Individiualne in skupinske vaje
  • Individualen pregled “vašega” poročila, ki ga prinesete s sabo

Cilji izobraževanja:

  • pridobiti praktične napotke za izdelavo kakovostnega poročila za management in kako do uspešnega
    komuniciranja s prejemniki poročil,
  • spoznati bistvene elemente dobrega kontrolerjevega poročila,
  • pridobiti ideje za pripravo vsebinsko jasnih poročil »po meri« prejemnika in
    ob upoštevanju »stroškov poročanja«
  • spoznati pomen potrebne komunikacije, ki vodi k ukrepanju in akciji

12. februar 2019

Kotizacija: 280 EUR + DDV
Popust 10%: ob prijavi 2 in več udeležencev iz istega podjetja

Kotizacija vključuje: udeležbo na enodnevni delavnici, delovno gradivo, praktične vaje, okrepčila med odmori in študijo vašega primera.

Število mest je omejeno na 12.

Prijave zbiramo do 5. februarja 2019.

S plačilom kotizacije si zagotovite mesto na seminarju. Znesek kotizacije nakažite najkasneje 5 delovnih dni pred začetkom izobraževanja na transakcijski račun št.: SI56 0313 8100 0563 229 odprt pri SKB d.d. in vpišite sklic 937. Račun vam bomo izdali najkasneje v osmih dneh po opravljeni storitvi.

In House izvedba seminarja:
Če je v vašem podjetju več interesentov za isti seminar, vam priporočamo In-house izvedbo.
Pokličite nas za dodatne informacije o In-house treningu.

Z nadaljnim brskanjem po tej strani, se strinjate z uporabo piškotkov. Več...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close