Kontroling v prodaji

  • Povzetek
  • Program
  • Termini
  • Kotizacija
  • Lokacija

Cilj delavnice Kontroling v prodaji je pomagati managerjem prodaje, da dosežejo postavljene cilje.

Kontrolerji kot interni svetovalci managerjev morajo imeti oči in ušesa usmerjene tudi na trg in kupce. Usposobljeni in kompetentni kontrolerji so danes zelo iskani, saj managerji potrebujejo izračune, what-if analize, izračunane operativne (ter strateške) kazalce in številne ključne informacije za svoje odločitve.

Delavnico priporočamo

  • strokovnjakom iz kontrolinga (sales controllers, head of controlling, controllers, reporting),
  • top managerjem (CEO, CFO, CSO, CCO, CMO),
  • strokovnjakom iz prodaje (sales analytics, sales management, sales reporting, key account managers, supervisors),
  • pa tudi IT strokovnjakom, ki uvajajo rešitve za podporo prodajnemu kontrolingu
    (BI, DW, Planning …) in
  • vsem vam, ki želite nadgraditi svoje kompetence.

Bodite korak pred konkurenco: delavnica nudi primere sodobne prakse, učinkovite metode, izmenjavo izkušenj in še in še …

Delavnico izvaja: Dragica Erčulj in Staš Mencigar

Trajanje: 1 dan, 9 – 16h

Način izvedbe: predavanje, vaje, kalkulator in prenosni računalnik

  • Prodajni kontroling kot del kontrolinga podjetja
  • Vloga in pozicija prodajnega kontrolerja
  • Večdimenzionalna analiza
  • Uspešnost prodajnega programa/izdelka
  • Upravljanje prispevkov za kritje
  • Analiza odmikov
  • Planiranje
  • Oblikovanje cen/ kalkulacija cene izdelka (v prodaji, v proizvodnji, pri storitvah)
  • Stroški izdelka (variabilni in fiksni, direktni in indirektni)
  • Prenos stroškov na izdelke do polne stroškovne cene
  • Strateške cene
  • Upravljanje portfelja – kaj prodajati?
  • Uspešnost stranke in segmentacija
  • Uspešnost prodajnega kanala
  • Razvoj KPI prodaje
  • Strateški in operativni kazalniki uspešnosti

Kaj pridobijo udeleženci:
Udeleženci ob zaključku delavnice poznajo sistem prodajnega kontrolinga, strukturo ugotavljanja uspešnosti prodajnega programa/izdelka/stranke, značilnosti stroškov in zakaj je primerna struktura ugotavljanja prispevka za kritje, znajo opredeliti ključne operativne in strateške kazalnike za prodajno področje in kako sestaviti učinkovit portfelj.

S praktičnimi vajami na delavnici boste slišano tudi praktično preizkusili in nadgradili svoje dosedanje znanje.

13. november 2018

Kotizacija: 280 EUR + DDV
Popust 10%: ob prijavi 2 in več udeležencev iz istega podjetja

Kotizacija vključuje: udeležbo na enodnevni delavnici, okrepčila med odmori, delovno gradivo in praktične vaje.

Prijave zbiramo do 7. novembra 2018.

S plačilom kotizacije si zagotovite mesto na seminarju. Znesek kotizacije nakažite najkasneje 5 delovnih dni pred začetkom izobraževanja na transakcijski račun št.: SI56 0313 8100 0563 229 odprt pri SKB d.d. in vpišite sklic 969. Račun vam bomo izdali najkasneje v osmih dneh po opravljeni storitvi.

In House izvedba seminarja:
Če je v vašem podjetju več interesentov za isti seminar, vam priporočamo In-house izvedbo.
Pokličite nas za dodatne informacije o In-house treningu.

Z nadaljnim brskanjem po tej strani, se strinjate z uporabo piškotkov. Več...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close