18. Adriatic Kontroling konferenca

  • Povzetek
  • Program
  • Termini
  • Kotizacija
  • Lokacija
 

Controlling Intelligence

Park Postojnska jama, 25. – 26. April 2019

V naslednjih nekaj letih se bomo vsi soočili s celovitim in vznemirljivim procesom preoblikovanja, tudi kontrolerji. Digitalizacija je že spremenila naše življenje, a odpira številne priložnosti in možnosti za podjetja v vseh dejavnostih danes in v prihodnosti. Med ključne teme prihodnosti sodijo nedvomno tudi vodenje ljudi, komunikacija, prevzem odgovornosti, pravi ljudje na pravih delovnih mestih, ustrezna motivacija in usposabljanje zaposlenih, učinki digitalizacije ter vseprisotnost družbenih omrežij. Še posebej sodelovanje sodi med pomembne vrednote managerjev in kontrolerjev ter ima lahko zelo daljnosežen efekt, veliko bolj kot neumorno spremljanje odmikov od plana.

Glede na povedano je Controlling Intelligence primeren moto 18. Adriatic kontroling konference. Na konferenci bomo govorili o najnovejših trendih v poslovanju, vodenju in kontrolingu, predstavili bomo teme kot so poslovna inteligenca, napredna analitika, Big Data in digitalizacija, poročanje, vizualizacija in nadzorne plošče, kompetence kontrolerjev danes in v prihodnosti. K sodelovanju smo povabili številne strokovnjake iz Slovenije in tujine, ki bodo z nami delili svoje izkušnje in ideje ter predstavili dobre prakse iz svojih podjetij. Povabili bomo tudi mlade kontrolerje, ki bodo predstavili svoje delo in pogled na kontroling v prihodnosti. Glas kontrolerjev prihodnosti je za nas pomemben! Na konferenci se bodo dva dni prepletale strokovne vsebine z druženjem in izmenjavo izkušenj, prvi dan zvečer pa bo tudi pester družabni program s presenečenji in žrebanjem nagrad naših partnerjev.

Kako bo izgledala prihodnost, tega danes ne vemo.
Lahko pa se poslušamo, delimo izkušnje, razvoj in zbiramo ideje.

S tem v mislih se že danes veselim našega ponovnega srečanja, navdihujočih predavanj in zanimivih pogovorov na 18. Kontroling konferenci v Sloveniji

Dragica Erčulj
Programska vodja konference

P.S: Rezervirajte si ta dva dneva v koledarju in se prijavite že danes! Tokrat res ne smete manjkati!

Bogat dvodnevni program smo pripravili skupaj z avtorji prispevkov, ki prihajajo iz uspešnih podjetij različnih dejavnosti, iz Slovenije in iz tujine. Strokovne vsebine se bodo prepletale z druženjem in izmenjavo izkušenj, prvi dan zvečer pa smo pripravili tudi zanimiv družabni program skupaj z našimi partnerji.

Natančen urnik je v pripravi, v nadaljevanju pa objavljamo nekatere izmed sodelujočih predavateljev in njihove teme:
Financial leadership: a new controller’s role or just another trendy concept?
Pavel Lebedev, FCCA, MBA*
The impact of digitalization
Dietmar Pascher, trainer, Controller Akademie Germany*
Zagotavljanje likvidnosti pri rasti podjetja in vloga kontrolerja
Borut Radi, direktor, GVO d.o.o.
Vpliv kalkulacije na profitabilnost v proizvodnem podjetju
Staš Mencigar, vodja kontrolinga, MLM d.d
Učinkovita komunikacija kontrolerjev – večni izziv
Simona Frumen, pravnica, mediatorka, coach
Razumevanje kupca, najboljša osnova za kontroling
Milko Grebenc
Od kulture kontrole h kulturi povezanosti. Od strahu k rasti.
Mag. Jelica L. Lajovic, direktorica sektorja Kadri, pravo in korporativno komuniciranje, Iskratel d.o.o.
Suradnja menadžmenta i kontrolinga u Hrvatskoj
Dr. sc. Mladen Meter, konzultant i direktor, Poslovna učinkovitost d.o.o**
Od agilnih metodologij do agilnih podjetij
Aleš Štempihar,  direktor Askit d.o.o., predsednik IIBA Slovenia Chapter, Digital42 team leader
in Bojan Gorišek, Senior Developer, Wirecard AG
Kako zrela je vaša organizacija za analtično transformacijo?
Rok Pirnat, BI Unit Manager, B2 d.o.o.
MicroStrategy – Zero Clicks Analytics
Matej Petrovčič, soustanovitelj in direktor tehnoloških rešitev, CRMT d.o.o.
Power Planner – Poslovno planiranje u Power BI-u
Mario Korbar, direktor I konzultant, Data Sense d.o.o.

Organizator si pridržuje pravice do spremembe programa.Predavanja gostov iz tujine bodo v *angleškem in **hrvaškem jeziku.

KOMU JE DOGODEK NAMENJEN
Kot vedno doslej, bo srečanje nudilo mnogo priložnosti za izmenjavo izkušenj številnim slovenskim kontrolerjem, managerjem, svetovalcem, računovodjem, informatikom, akademikom, pa tudi za druženje s prijatelji in ljudmi, ki imajo podobna profesionalna znanja in interese. Primeri dobrih praks in aktualne vsebine so gotovo razlog, da se konference udeležite vsi, ki ste neposredno ali posredno povezani s kontrolingom, neodvisno od gospodarske dejavnosti. To je konferenca iz prakse za prakso.
Letno kontroling konferenco že tradicionalno organiziramo v sodelovanju z Internationaler Controller Verein (ICV) in Združenjem Manager. 

25. – 26. april 2019

Kotizacija znaša 385,00 EUR + DDV

Kotizacija vključuje: udeležbo na vseh predavanjih konference in gradivo, kosilo in večerni dogodek prvi dan srečanja ter pogostitve med odmori.

POPUSTI za zgodnjo prijavo

ICV člani za zgodnjo prijavo in plačilo do 22.3.2019 20% 308,00 EUR + DDV
Popust 13% za zgodnjo prijavo in plačilo do 22.3.2019 13% 335,00 EUR + DDV
Popust 6% ob prijavi in plačilu do 10.4.2019 6% 362,00 EUR + DDV

POPUSTI za več udeležencev iz istega podjetja

2 ali več udeležencev, za prijavo in plačilo od 11.4.2019 dalje 10% 347,00 EUR + DDV

Popusti se med seboj ne seštevajo. Če izpolnjujete pogoje za več popustov, nas pokličite in bomo za vas pripravili posebno ponudbo.

PLAČILO

Znesek kotizacije nakažite na transakcijski račun CRMT d.o.o. pri Banki Sparkasse št.: 3400 0101 1609 290 in sklic št. 1155. Prijava na konferenco je dokončno potrjena s plačilom kotizacije. Račun bo izdan najkasneje v osmih dneh po opravljeni storitvi.

ODPOVED UDELEŽBE

  • Odpoved udeležbe sprejemamo le pisno preko elektronske pošte na naslov: info@kontroling.si.
  • Skrajni rok za pisno odpoved brez obveznosti plačila kotizacije je 7 delovnih dni pred pričetkom konference.
  • Če udeležbo odpoveste manj kot 7 delovnih dni pred konferenco, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 30 % kotizacije.
  • Pri neudeležbi brez odjave kotizacijo zaračunamo v celoti.
  • Svojo prijavo lahko vedno prenesete na drugo osebo.

Splošni pogoji poslovanja >>

Organizator si pridržuje pravico do spremembe datuma ali odpovedi konference.

INFORMACIJE: Vesna Kos | info@kontroling.si | 031 417 200

NASTANITEV

Za udeležence 18. Adriatic Kontroling konference smo se dogovorili za nastanitev v hotelu po posebno ugodnih cenah:

Prenočitev z zajtrkom / osebo Hotel jama 4* Sobe & Apartmaji PROTEUS 3*
Dvoposteljna soba za 1 osebo 92,00 EUR 77,00 EUR
Dvoposteljna soba za 2 osebi 107,00 EUR 92,00 EUR

Cene vključujejo zajtrk, wifi in DDV; turistična taksa še ni vključena.

Kontaktne informacije za rezervacijo nastanitev:

hotel.jama@postojnska-jama.eu | 05/7000 200 | Referenca: 18. Adriatic kontroling konferenca

SPONZORJI

Vabimo vas, da se nam pridružite na 18. Adriatic kontroling konferenci, ki bo 25. in 26. aprila v Parku Postojnska jama ter s tem izkoristite priložnost za mreženje in predstavitev vaših izdelkov in storitev zelo usmerjeni ciljni skupini udeležencev, vašim potencialnim strankam.

Pokličite nas za podrobnejše informacije o vseh možnostih sodelovanja:

Dragica Erčulj | dragica.erculj@kontroling.si | 041 964 730

 

Z nadaljnim brskanjem po tej strani, se strinjate z uporabo piškotkov. Več...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close