[recaptcha id:hal-recaptcha class:hal-recaptcha size:compact]

    Predavatelji

     

    Aleš Štempihar, CEO, Digital 42, Askit d.o.o.

    Aleš ima kot digitalni strateg in inovator digitalnih poslovnih modelov od leta 2013 številne izkušnje iz digitalnih poslovnih preobrazb podjetij vseh velikosti. Na tem področju ima tudi tri mednarodne certifikate: Digital business transformation management (CXO Transform, 2018), Digital strategies for business: leading the next-generation enterprise (Columbia Business School, 2019) in Digital Disruption: Digital Transformation Strategies (University of Cambridge, 2022).


    Andrej Božič, Partner, BB consulting, Predsednik ZM, BB Consulting d.o.o.

    Andrej Božič verjame v moč proaktivnosti. Osredotoča se na rešitve, ki vodijo do zastavljenega cilja in v procesu skozi dialog išče vrednost za vse deležnike. Je partner v svetovalnem podjetju BB Consulting, kjer skrbi za pripravo strategij, razvoj novih poslovnih modelov in razvoj strateških partnerstev. Je predsednik Združenja Manager in predan mentor


    Andreja Štirn, Direktorica kontrolinga in Poslovne inteligence, Petrol d.d.

    Andreja Štirn je izkušen vodja, ki že več kot 20 let deluje na področju razvoja analitičnih rešitev.


    Anna Włodarczyk, Event Manager at Family Business Institute (PL)

    Event Manager at Family Business Institute (PL). Responsible for relations with key partners and founders and NextGen of family businesses. She supports strategic activities for top clients, coordinates the team and the budget. Coordinator of the International Family Business Congress, NextG Congress and engaged in the activities of the ICV.


     

    Boris Moškotelec, Merkur

    Boris Moškotelec že več kot 20 let deluje na področju podpore poslovnemu odločanju v dejavnosti trgovine s tehničnim blagom. Na začetku svoje poslovne poti na področju tržnih raziskav, zadnjih 11 let pa v okviru kontrolinga išče odgovore na vprašanja, ki si jih pri svojih odločitvah postavljajo odločevalci. Pri tem na vsakem koraku išče načine kako bi odgovore podajal skozi vizualizacije in suhoparne številke prelival v zgodbe.


    Claudia Maron, Head of digital & sustainable Economy, DATEV eG; ICV Board member

    Claudia Maron is Head of digital & sustainable Economy at DATEV eG, a German IT service and solution provider. She is responsible for corporate risk management, strategic controlling, corporate reporting, BI/Business analytics and sustainability. Since 2020 Claudia Maron is member of the board of the International Controller Association (ICV). She speaks at conferences & meetings and publishes regularly.


     

     

    Daniel Potočnik, CFO, CRMT d.o.o.

    Daniel Potočnik is an experienced consultant and manager with many years of experience in information technology, business process management, change management, and designing corporate strategies. He is a graduate of information science at the Faculty of Organizational Sciences of the University of Maribor.



    dr. Eva Boštjančič, univ. dipl. psih., Vodja katedre za psihologijo dela in organizacije, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

    Eva Boštjančič je redna profesorica za psihologijo dela in organizacij na Oddelku za psihologijo Filozofske fakultete (Univerza v Ljubljani). Raziskovalno se ukvarja s področjem talentov, medkulturno inteligentnostjo in vodenjem v organizacijskem okolju, z vračanjem na delo po izgorelosti oz. po daljši bolniški odsotnosti idr.. Ob tem tudi svetuje, vodi delavnice, predava zaposlenim v gospodarstvu in javnem sektorju ter ureja spletno stran www.psihologijadela.com.


    Leon Kavs in Katja Brajer, Svetovalca,
    Light d.o.o.

    V podjetju LIGHT izvajamo individualna svetovanja za družinska podjetja ob prenosu dejavnosti na naslednjo generacijo. Naš cilj je družinskim podjetjem zagotoviti jasne dogovore glede nadaljnjega vodenja podjetja in razdelitve premoženja. Z nasledniki postavljamo strukturo vodenja in medsebojnega usklajevanja, ki jim omogoča učinkovitejšo porabo njihovega časa.



    Maria Grazia Cafagna, Director – Head of FS Global solution – CCH Tagetik at Wolters Kluwer, CCH® Tagetik at Wolters Kluwer

    Maria Grazia has 20 years of experience in Performance Management solutions, with a focus on banking and insurance markets. She is now leading the FS Global solutions, such us ESG, IFRS17, IFRS9, Solvency, iXBRL, etc.. She guides the development of new pre-configured solutions and supports the go to market and the go-live of these solution. Maria Grazia plays her role leveraging her past experience into leading large projects in consolidation, disclosure and regulatory reporting (e.g. in Unicredit, Erste, Rabobank, Generali, …)


    Matej Petrovčič, CEO, CTO, CRMT d.o.o.

    Matej Petrovčič je direktor in soustanovitelj podjetja CRMT, priznan strokovnjak s področja upravljanja s podatki (data management). Avtor različnih strokovnih člankov in izvajalec izobraževanj s tega področja.


    Miha Senčar, Direktor komerciale in solastnik Tenzor d.o.o.; Mladi manager 2021

    Miha Senčar je predstavnik druge generacije Ptujskega družinskega podjetja Tenzor, ki je v lasti dveh družin in bo leta 2023 praznovalo 30 let delovanja. Je univerzitetni Diplomirani ekonomist z ljubeznijo do elektronike in digitalnega.


     

    Mirko Veselič u.d.i.s., Kontroling v skupini Talum, direktor storitvenega podjetja, TALUM d.d. Kidričevo 

    Mirko Veselič s svojimi 28 letnimi izkušnjami z vodenjem proizvodnih, nabavnih in storitvenih procesov pri svojem delu vedno daje pomen odločanja na osnovi podatkov iz realnega časa in pomen implementacije BI v procesih. Svoje izkušnje in dobre prakse BI vedno deli s sodelavci znotraj organizacije, izven podjetja izkušnje deli na Forumih poslovne analitike, Forumih operativne odličnosti in strokovnih srečanjih.


    Mojca Emeršič,  Associate Director, vodja svetovanja družinskim podjetjem, ERNST & YOUNG d.o.o.

    Mojca Emeršič, EY Slovenija, od leta 2014 deluje na področju svetovanja družinskim podjetjem. Vodi projekte priprave družinske ustave in druge projekte, povezane z raznimi vidiki prenosa nasledstva, pri čemer sodeluje s skupino pravnih, davčnih in finančnih strokovnjakov. Ima več kot 20 let delovnih izkušenj v mednarodnih podjetjih na področju komunikacij, stikov z javnostmi, razvoja ljudi in vodstvenih ekip, nagrajevanja, motivacije ter strateškega načrtovanja. Bogate izkušnje ima tudi pri svetovanju na področju načrtovanja upravljavskega in lastniškega prenosa v družinskih podjetjih.


    mag. Mojca Kunšek, Direktorica, Agencija Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve (AJPES)

    Mag. Mojca Kunšek, direktorica AJPES, članica upravnega odbora Evropskega registrskega združenja (EBRA), je magistrica ekonomskih znanosti, habilitirana predavateljica in avtorica številnih strokovnih člankov v različnih strokovnih medijih.


     

    mag. Nina Kelemen, CFA, Zavarovalnica Triglav, d.d.

    Nina Kelemen je diplomirala na mariborski Ekonomsko-poslovni fakulteti, magistrski naziv pa si je leta 2009 pridobila na London Business School v Londonu in istega leta dokončala tudi znanstveni magistrski program na Ekonomski fakulteti v Ljubljani z magistrsko nalogo na temo ameriške hipotekarne krize. Več kot 15 let je bila zaposlena na področju upravljanja premoženja v Zavarovalnici Triglav. V letu 2007 je pridobila finančni strokovni naziv CFA (Chartered Financial Analyst) in bila do leta 2020 aktivna članica Odbora Društva CFA Slovenija. Objavila je številne prispevke za revijo Bančni vestnik. Od januarja 2021 je pristojna za koordinacijo vseh potrebnih aktivnosti v zvezi z razvojem trajnostnega poslovanja v Skupini Triglav.


    Peter Dolenc, Prosci inštruktor upravljanja sprememb,
    PDiVizija d.o.o.

    Peter Dolenc ima več kot 15 let izkušenj z izvajanjem projektov, uvajanjem novih konceptov in rešitev ter vodenjem in razvojem timov. Uspešno je vodil transformacijo v več slovenskih podjetjih, kjer je kot glavno kompetenco vedno uveljavljal zmožnost podjetij za sprejemanje sprememb.


    Tadej Kreča, Vodja projektne pisarne, vodja projektov, CRMT d.o.o.

    Tadej Kreča je vodja projektne pisarne in vodja projektov, z dolgoletnimi izkušnjami na področju projektnega vodenja. Kalil se je pri različnih strokovnjakih s področja projektnega vodenja. Svoje izkušnje, znanja in dobre prakse danes uvaja na različnih področjih v oddelkih v podjetju.


    Uroš Frantar, Direktor podjetja Tinex d.o.o,
    Tinex d.o.o.

    Univerzitetni diplomirani inženir strojništva. Z vodenjem se ukvarjam celo življenje, začel kot projektni vodja, vodja tehnološke priprave dela, nato direktor. Izkušnje sem si pridobival najprej v srednje velikem podjetju, nato multinacionalki in sedaj vodim družinsko podjetje.