Kontroling in management

    Bistveno vprašanje pri vzpostavljanju in delovanju sistema kontrolinga je, kako ga sprejema management.

    Praksa jasno kaže, kako odločilen je vpliv ključnih managerjev na kvaliteto poslovanja in (ne)uspešnost podjetja. Odličen manager lahko okoli sebe zbere ekipo uspešnih vodij, ki so sposobni popeljati podjetje do neslutenih višin oz. ustvariti poslovno uspešno podjetje; na drugi strani pa vejetno ni podjetja, ki ga slab manager ne bi mogel oslabiti oz. spraviti na kolena.

    To drži tudi glede vpliva managementa na razvoj funkcije kontrolinga.
    Kontroling ima prihodnost v podjetju, katerega management razume funkcijo in cilje kontrolinga, zato je zainteresiran za njegovo uvedbo, predvsem pa ima jasno predstavo o tem, kakšne informacije in poročila potrebuje za sprejem kvalitetnih poslovnih odločitev.

    Zainteresiran management je torej ključni faktor. V podjetju, kjer ima kontroling štabno funkcijo in je podporni informacijski sistem managementa, ima veliko možnosti za razvoj. Kontroler ima v tem primeru odlične možnosti, da razvije svoje potenciale in postane partner managementa in njegov interni svetovalec.

    Ali bo kontroler samo izvajalec operativnih nalog ali bo dejansko interni svetovalec managementa, je v veliki meri odvisno prav od njega samega. Razumeti mora funkcijo in vlogo kontrolinga, poznati svoje poslanstvo, poznati poslovanje podjetja, imeti željo po stalnem izpopolnjevanju in biti sposoben odlične komunikacije – potem res lahko veliko doprinese k uspešnosti podjetja.

    Z nadaljnim brskanjem po tej strani, se strinjate z uporabo piškotkov. Več...

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close